Tuesday, October 5, 2010

きのはわたしの1stにほんごのExamできました。
Actually, I just looked in my Nihongo Notes book, and the correct expression would be "しけんおうけました”。(I took a test.)

わたしのあとさんがごさつにほんごのほんくれました、でもにほんごはまだむずかしいです。

I hope I did okay on the exam.  いまたくさんしくだいあります。べんきょうします。

2 comments:

Unknown said...

Finally someone who isn't blogging about cats -__- lol...

Odori247 said...

Haha, I know. Everyone has pictures of animals...or is into anime. It's fine if you like anime, I just never got into it. Like I watched Totoro when I was little, but I was never a Sailor Moon/Pokeman/DragonBallZ kid.